baju raya and lagu raya ?



baju raya c:
eee best nyer ,, mesty dah ramai yang bershopping sakan ,, aduuh ,, jeles sungguh mek ,,
nak shopping juga ,, tapi xper la ,, cukup la ada satu baju raya ,, warna ijau ,, sedondon tema kaluarga aku taun ni ,, hahaha ,,tahun lepas tak buat ,, tapi tahun ni buat ,, sebab aku yang minx ,, tapi bile dah sama ni ,, rasa macam janggal pulak ,,ntah la aek ,,, pehal ntah ,, aku sepatutnya happy ,, sumthing wrong ,,,??
tak tahu la ,, ha ,, baju raya aku warna ijau ,, baju raya u guys warna apa .. mesty cantik2 kan .,,, jeles nokz ,,

hmph ..
aduuh .. ni kat umah sorang2 ,, sebab yang lain pi shopping beli baju ,, aduuh nyesal ,,asal tak itot tadi ,,
tulah .. asyik duduk depan komputer jer ,, padan muka ko ,,, hahaha

kepada sesiapa yang sudi menyedekah kan baju raya yang dah tak guna kepada saya (saizXXXL)
sila la hubungi saya kay ,,


lagu raya c:
amboi ... dah macam raya betul pulak kan ,, setiap kedai dah pasang lagu raya ,, syahdu nyer ,,
macam di pagi raya betul ,, kihkih ,, tapi macam yang aku cakap ,, aku x minat lagu raya ,, saku minat lagu selian lagu hari raya ,, raya apa2 la kan ,, asal bukan yg ni .,
tapi sekarang ni ,, lagu raya dah tak best ,, sebab dah di remix di gaul dikacau dengan lagu2 lain ,, macam rap la hip hop la .. xde yg asli dah sekarang ni ,.,,

semua penyanyi dah mentidakaslikan lagu2 tersebut ,, 
grrr ,, sebuk jek buat la lagu sendiri ,, 

No comments:

PUSH