kuih raya dan mercun raya ?



KUIH RAYA c:
ha .,, mesty dah ada yang buat kuih raya rite ? and ada yang buat untuk jual kat bazaar or dimana-mana sahaja ,,and ada juga buat untuk keluarga ,, ala saja jer nak penuh kan balang kuih tu ,, raya pun belum ,, ntah2 bila baru first day raya jer dah habis dulu dah kuih nyer ,, sian ,, tsskk
well bagus la kan ,, lagi2 kaum ibu2 tu ,, memang rajin buat kuih raya tu kan ,, ni mungkin ada yang tengah menguli doh nak buat kuih ,, Cik Po'ah tu memang rajin tu buat kuih ,, apa2 jenis kuih pun dia ada ,, tempah jer ngan dye ,,

ni ha nombor tepon Cik Po'ah dot com ni 01*-******* ,,
dah dapat ,, ha apa lagi kol la ,, gerenti xde sape yg jawb sebab cik po'ah tu ..... hihihi
apa la mana ada benda alah tu bulan ni .. bulan depan ada la ,, kahkahkah .. tapi raya aku tahun ni kurang best la ,, tahun lepas best cikit jer ,, tahun sebab mak aku tak buat kuih raya ,, sebab mungkin dah tua ,, dah penat bagai2 ,, aku malas nak paksa ,, tahun lepas plk tu ,, ada buat .., tapi tak jadi .. hahaha ,, kuih sapa tu ? kuih aku la ,, apa aek nama kuih tu ,, dah tak ingat dah ,, sekejap giler kuih tu lemau .,, macam kuih jugak .,.,

sakit jer aty ,, dah penat2 malam hingga ke siang membuat nya ,, tengok2 lemau .,, hhaha sedih betul la ,, sia2 jer buat ,, tapi best la kan ,, memori bersama keluarga ,, 


MERCUN c:
dam dam dum bunyi mercun ,, dada d adadada  ,,
argghh ,, x minat la aku lagu raya ,, hahaha memang betul aku tak minat ., bukan sebab ada lagu sedih or what ,, tapi memang bukan type aku .. yg minat pun keluarga aku kecuali aku ,,, malas la ,, algu setakat nak bagi tau orang esok raya ,, lebih x payah .. kat tb dah ada da pemberitahu nya ,, tak payah nak melalak anak tekak sampai tersembul bijik mata takat nak bg tau hari raya ,, oh and yg pasti nyer ,, mesty ada cerita best and yang menyayat hati bila raya ni kat tb ,, memang aku tak boleh miss ,,

ookokok stop- 
BBBBBooooooOOOmMMmMM !!!
opocot !! hihihi ceh macam real jerk .. kahkahkahkahkah ,
belum raya lagi dah berperang mercun Kampung Cik Po'ah vs. Kampung Cik Pe'ah ,,, hahaha makcik2 at situ sekali main mercun hahaha ,, lawok2 ., tapi x ler sampai cm tu ., dah buang tebiat tu kalau makcik2 men mercun ,, tapi kekadang mak2 mesty tak bagi anak main mercun tapi ada orang menggalak dy orang main mercun ,, iaitu BAPAK KO LA !!! ahahaha betul x ,, mesty ada bapak2 kat sini yg suruh anak men mercun ,,
"bapak nak ko aim kat bontot Cik Leman tu , dulu masa kecik2 dulu ayah selalu kena buli dengan dia , sekarang ko tembak mercum 2899 das ni , aim tepat2 tau kat HOLE tu ,,"
hahahaha amboi ganas betul sampai cam tu aek ? hahaha

tapi hati2 ,, kang ada yang belum raya agy dah berbalut muka tangan kena mercun
dh xde sape nak datang umah ,,

No comments:

PUSH