CONTEST "MEGA 2012" HAZWAN HAIRY


ASSALAMUALAIKUM...
Contest "MEGA" hazwan hairy .. Inilah sebabnya kenapa contest ke 3 haritu ditutup awal penyertaan. Dapat offer tajaan oi sebab tu lah.  Nak mohon maaf kat korang yg nak join contest lepas tapi dah ditutup...( kalau ada lah ) Senarai pemenang untuk contest ke 3 hazwan hairy tu akan diberitahu entry berikutnya tapi trofi xdak tau hanya ikut hadiah yang ditawarkan untuk contest itu. Trofi untuk contest mega2012 hazwan hairy ni jangan salah faham.... click for more

My Current Header : 'My Heart Is Broken'
Actually header ni dibuat oleh kawan aku - Miza, aku minta tolong dia untuk buatkan header ni, sebab PS3 aku rosak uhuhuhu.. Tapi alhamdulillah dia berhasil membuatnya and aku berterima kasih sangat dekat dia. Header ni diilhamkan dari lagu 'Evanescence - My Heart Is Broken' and so aku pun ambil lah sebagai 'Theme' blog aku..

No comments:

PUSH