Kami Harimau Muda. Raaaaawr!♥


Salam 'alaik semua.. Dah makan ? Jom makan dulu sebelum baca nih, takut perut kosong nanti tak ada mood pulak. Ataupun bawak je nasi periuk, lauk pauk tuh depan komputer/laptop :)


Hari yang paling mem-best kan diri ini !!! REUNION Budak budak harimau comel. Tengok picture atas tu *senyummm senyum XD. Sweetkan. Ni idea kawan aku yang memang bengong, kalau tak dibuat besar-besaran ajak budak sekolah datang SS. Well memang tak ada buat apa-apa, just minum cendol/ABC and taking picture jer, tapi SYOKK tak terbatas.


Cerita pasal baju Malaysia nih, korang tak tahu kisah disebaliknya. Once upon a time, aku pergi Hari-Hari dengan kawan-kawan aku nak beli baju tuh, tapi ada saiz L JER !!!! Giler maut aku, aku tengok pun >< belek-belek. Arghhhh beli jer lahh.. Sebab nanti kang bengang lah kan, semua pakai baju tu, kita FOREVER ALONE tak pakai baju tuhh..

FAKTA : Setiap kali korang masuk 'Hari-Hari' korang akan dengan pekerja-pekerja kat situ ucapkan 'Selamat Datang' dengan nada yang sungguh ANNOYING - -"

Sampai rumah, try... PERGHHHHHH seksi siot aku.. FIT-fit giler, memang tak ada ruang bernafas untuk badan aku. Aku dah tension jer. Bazir tahu tak.. Memang aku hanginnn dengan orang yang buat naju kat Malaysia nih. Dah terang lagi jelas lagi nyata yang Malaysia ni termasuk dalam carta negara yang penduduknya obesiti. Yang dok buat baju ikut badan kau tuh buat apa !!! Tahu lah kau tuh Ratu Slim World kan XP..




So aku ambil keputusan, aku pakai jugak baju tuhh, and pakai sweater. So tak berapa nampak sangat lah kan keseksiannya tuhh :P Sampai SS semua dah ready jer, tunggu dekat tempat jual cendol/ABC. READY TO EAT, macam biasa aku yang bayar (u_u) uhuhuhu *korang bayar balik !!..


After mengenyangkan perut, kita orang pi jalan-jalan naik motor, memang awesome. *PONNN PONNN PIN PON PIN PONNN !! Hahahaha kecoh betul kita orang, siap ber-hon hon seyh. Tapi memang AWESOMEEEzz. Tak akan dilupakan selamanya.

No comments:

PUSH