16 & 17 June. Special Day !


Happy Birthday to me ~ Nak hadiah !!!.. Kalau nak post pun tak apa click sini untuk mendapatkan alamat rumah saya :P


Hahaha actually birthday aku dah lepas, entry post ni yang tertunggak masa hari tu, sebab tak ada masa nak menghabiskan and menyiapkan entry ni.. So hari ni aku siapkan..


16 Jun
Hari ni adalah hari jadi aku.. *People, please take note and mark you calendar.. Hehehehe saje je gurau. Tahun ni sambutannya tak meriah sangat. Tapi still boleh dipanggil "disambut" oleh kawan-kawan aku.. 


Masa tu sambut, makan jajan, kacang and kuaci jer.. Well memang awkward, tapi memang best.. Aku pun tak minta disambut besar-besaran sebesar majlis kahwin artis-artis ok. Cukup ada orang ingat hari jadi aku sudah, rasa macam sentiasa diingati. 


So Sweet lahh


17 Jun
Habis je hari "Special" aku, then tiba masanya hari "Special" ayah aku pulak.. Father's day !! Hmmm korang bagi ayah, daddy, papa, papi(no puppy), abi, abah, baba etc etc korang apa ?? 


Hehehe aku pulak, just wish jer. Yang selalu bagi hadiah dekat ayah aku, adalah akak aku. 


Biasalah dah berkerja and berduit.. Mesti dapat beli benda yang special. Ni kita masih bangku sekolah, duit pun pakai duit ayah lagi. Takkan lah kita nak beli hadiah pakai duit belanja yang ayah bagi. So tunggu lah bila dah kerja nanti, dapat belikan hadiah yang special2 punya !!

Kalau korang nak wish birthday dari aku just share your Date of birth kat entry ni ok :)
Kita share story birthday masing-masing. BEST XD !!

Click kalau LIKE

2 comments:

nana said...

Happy belated birthday dear. May you have a great life ahead :)

Unknown said...

@nana kamarul thanks yerrr. hehek

PUSH