Horee Horee!


YOLOOOO to all member. Aku tak tahu apa YOLO tu, so aku jadikan dia macam kita cakap "Hy, Hello, Sarangheyo dan sebagainya".

Ok kalau korang nak tahu, hari lepas aku baru je tengok cerita Horee Horee yang memang Awesome giler-maut. Macam biasa dengan kawan-kawan aku, balqis and zizul. Masa tu memang tak expect pun yang balqis ikut, dah la sorang perempuan je tu. Ala tak apa kita orang sempoiii, tak mahu la strict sangat 'kan ?? At first, aku ingatkan nak tengok Avengers, tapi dia cakap kena balik awal pulak, so kita orang choose Horee Horee instead, mula awak habis pun awal lah kan. Start pukul 1.30 habis pukul 2.30 lebih kurang macam tu la.


Bila masuk je bilik pawagan tu kan, tengok berapa baris je orang yang datang tengok. Dalam sebaris tu pun masih ada kosong-kosong lagi. Lagi pun kita orang pergi masa cerita tu dah lama jugak lah keluar dalam berapa minggu. Ehem aku pulak tu belanja tiket, cewah mengungkit pula. Sorry tak ada niat, just saying jer, no need to get emotionale. Masa tu pulak my other two friends pergi makan dekat KFC *tak ajak!!. And dia orang pergi tengok movie MIB III, the faq ! Not fair. Alahh tak apa lah benda dah lepas jangan dikenang, lagi pun dapat datang lagi kan.


Tapi bila dekat dalam tu memang drama giler lahh, baru suku cerita tu jer dah dengar orang "sookk-seekkk sokk-sekkk" aduhh, sungguh drama queen lah. Bukan perempuan jer, laki pun ada. Hehe aku lah tuu, tak tahan sangat !! Cerita tu penuh dengan story-story yang kadang-kadang happy, tapi bila kena point-point dia memang air mata mengalir pun tak perasan. Balqis dekat sebelah tu dah bercucuran air mata, huhuhu.


Macam biasa, mesti ada yang datang ber-couple kan. Arghhh so annoying lahh. Nak drama sesama, jangan dekat sebelah aku, lagi-lagi dalam pawagam nihh, rasa disgusting giler. Dah kahwin ?? No way rasa nya, tengok muda sangat. Arghh nak nangis pun kena berteman, seriously. Nak je aku panggil Ustaz Azhar Idrus, kang tak pepasal kena dengar ceramah :P


xoxo


Kalau suka KLIK sini :)

No comments:

PUSH