SEGMEN BLOG SAYA HEBAT

Assalamualaikum...



Entry saya yang pertama selepas beberapa hari meninggalkan dunia.....ber-blogging nih. Heheh, buat cuak jer. Ok, berbalik kepada main story, saya telah menyertai sebuah segmen yang telah dianjurkan oleh beliau. Kalau kamu semua ingin menyertai atau mahu maklumat lebih lanjut, click lah banner dekat atas tu dan secara automatik anda akan ke laman blog beliau. Sila klik SINI & SINI.


Seperti syarat yang telah ditetapkan oleh beliau, saya wajib "menceritakan tentang kehebatan blog" saya. Ok, saya mulakan lah ae. Blog saya tak adalah hebat sangat, sebab kalau nak dibandingkan dengan blog beliau, blog beliau jauh lebih hebat, lebih cantik dan lebih 'MELETOPzzz' *ala ala Azwan Ali*. Bagi saya blog saya hanya simple simple saja, anda sendiri boleh menilai blog saya hebat atau tidak.


Blog saya tidak ada tutorial, freebies, etc etc, seperti blog blog otai yang sentiasa meng-update tutorial bagi mencantikkan blog. Tapi mungkin kulit baru blog saya ini agak sedikit menyerlah setelah sekian lama meng-edit. Kerana saya memang kaki meng-edit dan bukan kaki meng-update. Setiap kali menukar kulit blog saya, saya akan share bersama kawan-kawan, dan kawan-kawan saya juga memuji dan menyukainya kerana mereka suka meluhat blog saya. Bukan itu saja, mereka juga ada meminta saya meng-edit dan menghias blog mereka. Saya memang minat meng-edit blog sebenarnya. ;)


Jadi dengan pujian mereka semua, membuatkan saya merasa blog saya agak HEBAT jugak lah. Hehe :)

2 comments:

Mohd Zakwan said...

Dean Hartzler hebat... macam blog dia.. hehe


Jemput singgah blog zakwanzain [dot] com ye...

Ika Halim said...

http://phosphorusarsenic.blogspot.com/2012/12/segmen-blog-saya-hebat_6.html

comel blog ni ! Aumm ! Teddy pun comel siap kenyit2 mata . haha :D
Kalau sudi singgah lah blog ika ea (^_^)

PUSH