Congratulation bro ! - II

Yay... Meriah sungguh majlis kawen abang aku yang dekat rumah pengantin lelaki nihh.. Tema biru + hitam, nampak vintage sangat !! (bukan VANTAGE jenama pinggan mangkuk yer :PP) Semua sedara aku datang hihihi, tapi sorang pun aku tak layan, lelagi sedara belah mak aku, semua sombong, aku layan belah ayah aku jer, tuhh pun yang aku kenal jer, sebab ayah aku nihh banyak sepapat kat sini,..

Best giler kengkawan aku pun datang sekali.. Ada yang ngan family diorang, aku malas nak ajak reramai, takut nanti tak terlayan, dah ada yang kecik hati pulokkk, susah lerr nanti khenn ?? so aku ajak siapa yang memang kaki jalan jer, so ini lha diorang nyer :PP kekekeke

alololo CUTE nyer :PP

Budak hot-stuff kat FB "Salma" hehehe jumpa jugak akhirnyer, lama x balek Sg Ara, tapi jumpa kat majlis kawen abang aku lak, ohhh Miss This Moment very much !! Siyesss memang rindu geng Kat Sg Ara tuhh.. Best Giler, walaupun dapat jumpa sekejap jer, tapi memori nyer selama "4EVER" :))

Gambar nih diambil oleh sorang abang photographer .. ehem ehemm.. :PP *gatai nohh

tetibe jer gambar nihh :)) ehemm ehemm :P

xoxo

p/s Kalau sudi click2 lha Churp2 saya tuhh :)


No comments:

PUSH