KEJOHANAN BOLA SEPAK MSSD BATU PAHAT BAWAH 18 TAHUN




Yawww-zerr Uols !! Dengan rasa penat lelah nyer aku memaksa diri aku untuk meng-hapdate blog nihh.. Serious penat !! 4 days jadi PBSM untuk Kejohanan Bola Sepak.. Naik jenuhh kaki aku lari kejor pesakit.. ada yang Drama bagai, nak jer aku tempeleng bagi pi Hospital terus.. Kita nihh kalau boleh nak tolong, tapi dibuat main2 pulak.. Mencarot nixxx :P

Ada 4 kumpulan untuk PBSM yang jaga masa Kejohanan Bola Sepak nih.. Kumpulan Aku Jaga Sri Gading.. Uhhhh HOT Giler.. Ehem-ehem.. sorry XoX




Minat giler pasukan bola sepak Semerah.. Memang awesome r.. Masa nihh diorang masok separuh Akhir.. lawan dengan Dato Onn.. tapi kalah.. so diorang dpt tempat ke-4.. Tapi xpe Still Ada lagi tahun depan.. Tapi rasa tahun depan aku dah malas nak jaga lagi.. uhuii :(

xoxo

No comments:

PUSH