Congratulation bro !

Assalamualaikum Semua !!! sorry lama tak hapdate blog nihh, acctually dalam hati nihh ada niat jugak nak Stop Ber-blogging nihh, tapi bila difikirkan balik, rasa rugi and menyesal pulak, sebab dah penat kita mengedit and mencurah cerita2 dalam nih, lepas tu dibiar jer.. So hari ni as a start untuk mengembalikan semangat untuk menghapdate blog ^_^ tepuk tangan cikit hikhik' (p/s homework bertimbun) :P

Ok, I HAVE A GREAT NEWS TO SHARE WITH U GUYS.. Guess what ?? Abang aku dah kahwin !! Yay !! That mean tinggal aku sorang yg masih belajar and mencari ehemm ehemm.. hihihi gurau sudehhh :P Minggu lepas 10/3 majlis kat rumah pengantin perempuan, and minggu nih 17/3 (sabtu) dekat rumah pengantin lelaki, dekat ayer hitam, batu pahat.. Kalau ada yang rasa nak datang tuhh, dialu-alukan.. Jangan memalu yer :)
Oh I FORGOT TO TELL U JAH SEKALIAN.. Masa majlis nikah tuhh kan, rupanya ada lagi pasangan nikah jugak,.. Atuii kacau line der !! And aku tengok baju diorang serba Pink, walaupun aku minat pink,  but something very different dengan Pink diorang tuhh, Like Hello Kitty barf yknow.. Arghh So Pathetic cuba korang tengok gambar yang paling atas tuh kan ada lagi satu "Sign" .. aku rasa tuhh lha pasangan nyer kot yang kahwin saing ngan abang aku, Nama diorang Dr Irna & Dr Fendi kot.. x tau lhh betul ke tak orang nyer.. Aku nihh maen tembak jer, kot salah orang dah tambah dosa aku jah,.. Well Apa2 Pun Semoga Bahagia :)
 


Barang eksesori untuk pengantin lelaki, Hambhoii jah siap bertanjak bagai.. Macam raja pulekkk :P Nama pun raja sehari :) (Y) ..
HEART this Pic Alot lhaa !! Purple gituuhh.. Actually warna Purple tema untuk Pengantin perempuan.. And tema Untuk Pengantin Lelaki a.k.a Abang aku, Biru and Hitam *woot woot.. Awesome seyhh..

Moga Berkekalan...

xoxo

credit # # # #

No comments:

PUSH