Evanescence tak bagus or the KIPAS ??


korang tengok gambar tu betul-betul, because aku tengok je memang serious aku jerit sekuat-kuatnye
*dalam hati. 
my favorite band kalah kepada band GAY ALIENS Tokio Hotel ,, lagu bukan sedap mana pun ..
Accent pun lari,, tengok Amy Lee Evanescence best je , tak tonggang langgang ..

uhuhuhu tapi aku memang sedih gile, sebab sepatutnya EVFans vote Evanescence,
tapi bila aku tengok Voting Polls, si GAY tokio-kotel tu mendahului dengan beberapa ribu vote, so aku pun vote la banyak-banyak, memang nampak peningkatan, and aku tengok tak jauh pun jaraknya,

tapi bila tengok result hari ni, sedih giler, EVFans out lak,
tokio-kotel menang, tapi aku still ada Lady Gaga and Katy Perry,
antara dua tu tak tahu la mana satu menang,

vote here > *kepada yang berminat sahaja


No comments:

PUSH