What would Puss in Boots do?


Puss dan Kitty Softpaws, Puss dan Kityy Softpaws
kami datang, membantu mereka yang kesusahan,
kami tak besar dan kami tak kuat,
bila bekerjasama semua jadi mudah,
GO!!!! Puss dan Kitty Softpaws, YAYY !!!!!!

*Lagu Wonderpet versi Puss dan Kitty Softpaws
terus terang memang tak sedap versi ni ..

Korang kenal tak Puss ni ? Alah kucing yang sungguh comel dan lincah dalam cerita Shrek tu. Mesti kenalkan ? OK, Nuffnang telah menganjurkan "Contest Premiere Screening for Puss In Boots" yang tidak lama lagi akan ditayangkan pada 24th Nov 2011.. tanda kalendar *minta-minta la nasib aku baik.

Question? : "Tell us how you would defeat the bad guys if you were Puss and Kitty Softpaws." *Beritahu kami bagaimana kamu akan melawan manusia jahat jika kamu adalah Puss dan Kitty Softpaws.

Answer? : Kali ini Shrek tidak membantu kerana sibuk menjaga anaknya. Jadi, Kitty Softpaws diganti untuk membantu Puss. Puss dan Kitty Softpaws, akan menggunakan kecomelan mereka untuk membatalkan niat orang jahat tersebut untuk menyerang kami. 

Kemudian selepas orang jahat tersebut leka, kami akan serang mereka habis-habisan dengan menggunakan senjata kami iaitu kuku yang tajam and pedang *Sponsored by Zorro. Puss dan Kitty Softpaws tidak risau kerana mereka ada 9 nyawa.

Dengan pertolongan boot yang dipakai oleh Puss, membuatkan Puss lebih lincah dan laju seperti angin, dengan ini dapat menumpaskan orang jahat tersebut dengan lebih cepat. Kitty Softpaws juga turut membantu.

Akhirnya, Puss dan Kitty Softpaws, berjaya menumpaskan orang-orang jahat tersebut dan beritahu ibu bapa mereka bahawa mereka telah jadi orang jahat. *errr ?

The End, mereka sungguh gembira kerana berjaya menumpaskan orang-orang jahat tersebut, dengan hati yang girang mereka menyanyikan lagu *sila scroll ke atas untuk lihat lirik ..

TQ.. xoxoxo











more Puss In Boots









1 comment:

Anonymous said...

have you figurеd οut why i get а red filter
screen ωhen I enteг уour sitе? is it dependablе?


Alsо visit my blоg summer dresses

PUSH