Harimau Muda Hebadd !! My Hero

Siyess malam tadi memang riuh giler kg aku, lagi2 pulak kat depan kg tu ada kedai makan
. pergh dah bukak bola, menjerit gile gaban la maknanya.
tak lupa jugak yang kat rumah ni, tonggang langgang semua bergegar weyyhh uhu.
tengok siap jadi Trend Worldwide at Malaysia .,, omg pakwa aku .. muaxxxx.
malam tu aku dduk depan komputer je, biase lah ber-tweet dengan geng. hihi
ramai betul penyokong Msia maki hamun si Indo, haha biase lah tu adat permainan, mesty mau ada maki hamun,

ni antara video2 bola sepak Msia vs Indo yang aku jumpa at FB :

Penalti Malaysia vs Indonesia Final Sea Games 2011


Taktik KoToR INDONESIA mahu batalkan kemenangan pingat emas bolasepak MALAYSIA


Walau Lagu Negaraku Tidak Dihormati, Kita Menang


sorry la ae you guys, tak sempat aku nak download Full Game.
Internet slow, maybe ramai juga kot yang nak download .. kuih3
pape pon HarimauMuda terhebat walaupun ramai Indo maki hamun korang, tapi ramai juga Msia akan maki hamun balik, kah3

kesian garuda .. serious, sedih aku tengok *ayatnaksedapkanhati, ye la
DAH LAH KALAH, PASTU TAK DAPAT TIKET MAO BAKAR2 PULOK, EEE PLEASELAH,
PAS TU NAK HACK WEB MALAYSIA PULOK ..
"maap korannya w tutup bangsat,,, w jamin kgak bisa pulang pemain malingsial.. !!!! ewe by dyaz".

tau lah korang dapat pingat Emas banyak, tapi sedih takde sapa pandang,
yang menang bola jugak yang dipandang nya .. HAHAHAHa

LOOK, ARTIS LUAR NEGARA PON SOKONG JUGAK :p
tq Selena Gomez, JB, Lady Gaga, Kim Kardashian.. uols are great ..

My Hero LOL

Gelaran : Tangan Emas

omg .. malam tadi aku tak abes2 tweet pasal diorang ni .. meman patut jadi Trend at Twitter
soo coollll and HOOTTT

ok thats all uols
fer more News About our Heroes click here
>> KLIK <<
>> KLIK <<


1 comment:

Unknown said...

Malaysia bole..hihi (^_^) proud to be Malaysian

PUSH