"SEGMEN : 11.11.11 The Best"


11.11.11 ?

aku pun tak tahu menahu lah apa yang special pasal 11.11.11 .. ada yang cakap hari penuh rahmat sebab masa tu jumaat, ada yang cakap yang berkaitan satan2 ntah whatever ,,ada juga yang cakap cuma angka yang cantik susunan nyer .. ntah lah .. 
ok what happen to me that day ,, hmm let me think .. apa aek .. maybe hari tu hari yg paling panas gadi aku lah .. tak tahu dari pagi sampai malam panas jer .. ntah setan mana masyok dalam badan aku ni .. and aku juga diserang oleh biawak kecik*cicak kat atas katil .. tengah sedap2 aku baca novel tetibe dia jatuh dari siling tepat depan aku tengah baca novel tu .. huhuhuhu masa tu nangis giler2 baby .. phobia *_*

cicak nyer lebih kurang spesis ni lah *gurau

THE END

3 comments:

DAvEDAviD said...

cicak man tu mau bg power...hahaha..
thnx coz join segmen...

Unknown said...

@Ang'Gau wlcm .. hihi

saliana said...

cicak na bace novel gak uh,,,haha

PUSH