Demand Betul.



Eeee Geram Nyer Aku Dengan Perempuan Tu. Yang Laki Tu Pun Sekor, Yg Masa First-first Dulu Ko Pi Melekat Kat Minah Tu Buat Apa. Adoi Kalau Cantik Kat Muka Tapi Kat Hati Tu Macam Tong Sampah Buat Apa Lha Ko Pilih.

Bajet cun Atau Bajet Hensem | cenderung untuk curang


1)penyelidikan dan kajian mengatakan wanita yang bajet cun atau dalam bahasa yang lebih manis ialah wanita yang merasakan dia adalah cantik dan comei lote cenderung untuk curang terhadap pasangannya...

2)Menurut hasil kajian di Amerika Syarikat, wanita yang merasa dirinya cantik dan menarik cenderung sering berganti-ganti pasangan. Mereka cepat merasa bosan dan enggan menjalani hubungan dalam jangka panjang. Para peneliti menyebutkan, hormon perempuan yang "bajet cun" ini yang menjadi penyebabnya dan nama hormon itu adalah bajeto cunto perempuanto ,.tetapi namatu masih dalam cadangan aku la...

3)Dr. Kristina Durante beserta membernya dari Universiti Texas, Austin, AS, mengatakan bahawa hormon estrogen(*nama saintifik hormon wanita) yang dikenal sebagai hormon kesuburan pada wanita dapat membuat wanita merasa dirinya lebih menarik dan menggoda.

4)Wanita dengan estradiol yang tinggi cenderung lebih menggoda, bergairah dan berani berhubungan dengan lelaki lain yang bukan pasangan resminya. Bahkan mereka juga sering berganti-ganti pasangan,” ungkap Dr. Kristina

5)Dari hasil kajian  itu terbukti, wanita yang memiliki jumlah estrogen lebih tinggi biasanya cenderung menganggap dirinya lebih menarik. Hal ini juga diakui orang lain yang melihatnya.

6)Mereka juga tampak lebih agresif, berghairah, lebih menggoda, selalu memikirkan penampilan dan terbuka untuk membina hubungan baru yang bukan dengan pasangan yang sedia ada. Dengan kata lain, hormon estrogen boleh membuatkan  wanita untuk tidak setia.

7)Saat hormonnya sedang tinggi, wanita terkadang merasa bosan dengan hubungannya bersama kekasih, sehingga mereka cenderung mencari lelaki lain.

hormon lelaki yang menyebabkan lelaki itu curang ialah hormon galto miangto (*hormon gatal ,miang),.lelaki yang banyak hormon ni akan suka mengurat wanita cantik,gebu,come lote,cun melecun dan perkataan yang sinonim dengan cantik,..kalau boleh semua perempuan cantik dia nak,..haha,.tula membuatkan lelaki tu curang dan menjadi playboy,..tetapi lelaki yang setia merupakan lelaki yang menghargai pasanganya dan sangat menyayangi seikhlas hati bukan bedasarkan kecantikan semata-mata,..

9)sebab utama lelaki menjadi curang pun agak sama situasinya dengan wanita yang curang,.lelaki tu telebih bajet hensem(*tapi selalunya mereka hensem la dan berduit),...

10)apepon harap-harap jauhlah orang-orang yang bajet-bajet tuh dengan diri kita,.takut kita pula terikut menjadi bajet,..kalau memang hencem atau cun boleh la dimaafan,.tapi kalau muka da macam bontot kuali ,..baik tak payah,.haha,..



click $ $ $

No comments:

PUSH