Gol Nazmi Faiz Msia vs Bhrain Dipilih Antara Gol Terbaik *POLAND

Fan 100% *Kipas Lipas

Ok. Amboi Rajin Bebenaw Aku Copy Paste Gambo Nazmi Ni Yer . Ofcoz Lha Lepas Aku Terbaca Article Pasal Gol Nazmi Dipilih Antara Gol Terbaik Di Poland Semasa Msia vs Bahrain *Olympic Qualifier . Siap Ada Rating lagi . Pergi SINI . Aku Memang Shock Giler Sebab Banyak-banyak Pemain Dia Pilih Nazmi . Shock Plus Proud Lha Kan . Sebab Semua Nama Omputih Belit-belit Tetibe Terselit Nama Pakwe Aku (hihi gurau) Ada Kat Situ . LOL






Well Aku Sebagai Peminat Tumpang Gembira Lha Kan . At Least Popular Juga Malaysia Ni Dimata Orang Luar Sana Tu . Walaupun Masa Lawan Bahrain Tu Kalah 2-3 . Tapi Naik Jugak Nama Nazmi Ni . Muda Lagi Tu . Dah Femess . Mesti Ada Yg Kat Luar Sana Tu Nak Ikut Jejak Langkah Nazmi KAN ? Bagus Lha Tu . Jangan Kira Popularity , Tapi Jasa Dia Dan Juga Pemain2 Yg Lain Kepada Negara Kita Dengan Mengharumkan Nama Negara Kita . Sokong Lha Mereka Ya .

More News
        
Click If U Love Nazmi *Gatai LOL





>>KLIK<<
>>KLIK<<

No comments:

PUSH