Perkahwinan Gay Melayu *Isu Hot

*ops sori yer, gambo tengah COMOLOT pulak

Kau Orang Kenal Siapa "Sweet Couple" Ni ?
Ha Disebabkan Tak Kenal Lah, Kena Kenal.

Isu Hot, Hangat Lagi Hangit Ni Memang Tengah Naik Sekarang Ni. Pasal Seorang Student Malaysia Tajaan PETRONAS Yg Bernama Ariff Alfian Berkahwin Secara "SAH" Dengan Seorang LELAKI Bernama Jonathan Di Dublin.

Nama Ariff Alfian Sekarang Ni Telah Menjadi Trend Dan Menarik Perhatian Ramai. Semasa Perkahwinan Tersebut Ariff Mengenakan Pakaian Tradisional Berbaju Melayu, Bersongket Dan Memakai Tengkolok. 

Ariff Alfian Rosli yang sedang belajar di University College Dublin Pernah Dikhabarkan Hilang Oleh Keluarganya. Sekarang Terjawab Suda Kes Kehilangan Ariff, Rupanya Hilang Didalam Dunia Songsang Ini.

Malang Sungguh. Sudah Digelar Pelajar Cemerlang Tapi Sanggup Memalukan Dan Melukakan Hati Ibu Bapa Sendiri. Agama Kristian Sendiri Mengharamkan Hubungan Homo/Gay Ni, Apatah Lagi Agama Islam, Memang Nabi Tak Mengaku Umat.

Yang mencemuh perkahwinan gay ni memang ramai. Tapi diorang tak pandang diri sendiri dulu sebelum mencemuh. Macam-macam dah yang berlaku. Dulu pasangan bukan Islam je yang berani mengaku dan membuat perkahwinan gay secara terbuka, sekarang orang kita pulak yang semakin berani.

Gambar-gambar ini disebarkan Oleh "Suami" Ariff Sendiri.





                                                 p/s
Memalukan agama, bangsa dan negara!


Membaca Amalan Mulia
    


click $ $ $

No comments:

PUSH