bye-2 Ramadhan, hye-2 Syawal



my family ...
cewaaahh .. sedondon hijau .. GO GREEN .. kitar semula .,, save the earth .. hihih .. hijau kan warna bumi .. aku kalau tidak nak pilih biru or hitam .. tapi mak aku dah pilih dulu dah .. dah x sempat nak tempah .. and aku just pakai baju raya and seluar jean .. sebab jin and setan laknatullah semua dah terlepas .. omg .. hati-hati la yer .. macam biasa yang dilakukan oleh keluarga yang menyambut hari raya aidilfitri .. pagi tu selepas sembayan raya mesty la sesi maaf-maafan ,, uhuhu drama scene !!!



tapi lepas dah salam-salam tu .. tetibe jer ayah aku suruh setiap seorang bagi ucapan .. omg .. takut nyer aku ,, aku takut aku menitis kan air mata je .. lagi pun aku nak cakap ape .. aku belum beso agy .. still form 3 ..
arggghh bedal je la .. aku cakap
urmm .. aaa selamat hari raya maaf zahir batin .. and doa kan adik untuk periksa nanti ..
uhuhuhu sedih nye ucapan aku ..
well x ler special sangat speech aku tu .. just simple2 jer .. sebab nak makan agy .. dah amek masa .. so terus pi dapur semua .. sesi memakan makanan .. sampai sakit perut aku .. aduuh .. nak je aku pi toilet .. tapi tadi ada abang aku and family dia .. malu la aku nak pakai tuala .. so aku duduk diam jer .. and dah after tu .. abang aku pun balik rumah dia .. sebab dia lena kerja petang ni .. aduh .. sapa nak teman kan aku main mercun .. tapi selamat ada lagi satu abang .. jom main mercun ,,

hahaha . apala dah beso2 pun main mercun .. tapi lepas makan .. kiteorang pi la lawat kubur nyayi (nenek) belah ayah .. ..sambil2 tu aku bawak kamera ..




ok la .. urmmm hihihi
dean nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir and batin .. kalau dean ada sakit kan hati u guys .. harap korang maaf kan dean ,, sorry gak kalau dean ada buat korang tak senang hati .. or whatsoever .. happy selalu .. datang la yer umah dean .. nak duit raya lebih .. datang sekarang ni ..
kah kah -->

No comments:

PUSH