TRIAL-PMR



dah habis dah trial pmr .. cuma tinggal tunggu PMR yang sebenar jer .. 
aku memang frustrated giler biler dengar nak trial PMR bulan puasa ni .. aduii dah le lapor ,, well pagi tu x ler lapo sangat ,, just sedang-sedang je

tapi soalan nyer memang susah ar .. masa first day tu senang la kan .. Pendidikan Seni ..
aku main colour je .. lanx la salah ke x .. asal kan siap .. aku pakai kolor crayon .. hmmph ,,'
hancur la seyh ,, tapi pendidikan seni tu tak penting .,, and sepatutnya tak ada pekse masa trial tu .. tapi sekolah aku jer yg amek pendidikan seni tu .. asal la aek .. membazir masa betul la .. buat penat tau ...
and hari jumaat tu bahasa cina .. semua yg bukan cina masuk kelas .. untuk menjalani P&P macam biasa ..
ada gak budak yg tak datang sebab ri tu xde periksa ...

so after ri jumaat tu dah rilek jer .. hari sabtu kan .. saja nak rehat2 kn minda sebelum menghadapi trial ,,
dah jer hari isnin tu .. memang sentap giler r .. Bahasa Melayu .. senang juga la soalan nyer tu ... and skunk ni cikgu still tanda kertas jawapan nya ,, and tak sabo nak tunggu result .. cikgu cakap kertas satu yang paling tinggi pun 28 jer .. tak tau la sape kan .. dan hari yg berikut nya macam biasa ..ada periksa juga .. English la aku rasa aku boleh skor ,., sebab aku rasa senang ,, and easy gak la .. aku nak A jer ,,satu pun jadi la .. tapi aku tengok bebudak ni siap target 6A .. pandai betul ,, aku jer yg sederhana cikit la ,,, 

and sama jga hari yg berikutnya ,, cuma hari rabu tu periksa Math N Sejarah .. perh dah ler dua2 aku hentam ,, memang soalan nyer memang mencabar la .. yang budak-budak ni yg duduk belakang main niru buku dalam tandas .. dia orang set buku dlam tuh .. pas uh minx cikgu pi tandas ,, jahat giler .. aku pula duduk depan susah ler aku nak pi tandas .. nanty aku jalan jer dy orang semua tengok ..malu + bengang la seyh ,, tapi tak per aku tak meniru .. and aku harap result aku ok .. but tu semua hanya taipan + kata2 ..  markah sejarah aku hanya 40 ,,, memang kecewa giler r .. aku masa dapat tahu tu .. aku diam jer  .. tahan air mata ni ..
aduuuhh sakit nyer hati ,,,

aku makin hilang rasa semangat nak belajar la ...
ni pulak nak berdepan dengan PMR sebenar ,,,
belum agy berdepan ngan mak bapak bile dah dapat result .. O.k ker K.o ?

No comments:

PUSH