new hobby : collecting "duit raya"



well aku tau yang korang-korang (yang baca entry ni) mesty dapat duit raya kan ? korang dapat berapa ? share la .. or payung-payung sikit ker .. kata kawan .. kedekut la korang .. 

dah balik ke habit masa muda-muda dulu sambut har raya . kumpul duit raya .. hahaha .. aku rasa sekarang ni dah tak kira tua muda/miskin kaya semua nya dapat duit raya .. kalau dulu yang muda mesti dapat duit raya lebih .. sekarang ni aku yang agak tua juga la kan dapat duit raya (tapi sikit) .. alhamdulillah .. rezeki jangan ditolak , penyakit jangan dicari .. omg !!! tapi dah orang nak bagi kan ? ambil je la .. terima kasih .. specially family .. hihihi .. ni dapat duit raya baru dari ahli keluarga je .. belum lagi ke rumah-rumah yang lain .. pergghhh beribu seyh ,.. 

well ni bukan nak menunjuk-nunjuk la kan .. tapi kenyataan .. aku kira duit raya yang aku dapat dari family aku .. dalam 200 lebih kot .. banyak kan !!! (well aku tau mesty ada yang lebih dari aku) .. ni yang susah ni .. aku kalau dah pegang duit banyak-banyak ni ,, senang boros aku ni .. takut aku boleh handle ke tak .. ada sesiapa yan boleh pegang kan duit tu ??? omg !!! mana boleh .. maut aku ...


well sesiapa yang still counting / collecting / and need duit raya lagi ..
jemput-jemput la datang rumah .. yang duduk jauh tu dapt lebih la .. 
yang sebelah rumah je .. sen-sen cukup la
HIHIHIhihihHIHI

No comments:

PUSH