Foster the People - Pumped up kicks



band yang terbaru dengan lagu terbaru dia orang
PUMPED UP KICKS

memang best . at first aku memang benci dengan melodi lagu dia orang ..
sebab terlalu old school and macam lagu tahun 1980 . HATE MUCH .
aku ingatkan yang nyanyi tu band tahun bila. rupanya band baru ..
and HANDSOME, SWEET, HOT ...no comparing

tapi kenyataan.

yang paling aku minat tu .. suara dia orang yang memang *merdu?
susah nak explain suara dia orang ni .. macam yang aku cakap la
OLD SCHOOL.

ok .. biar aku kenal kan korang dengan band ni ..

band ni ditubuhkan di Los Angeles, California pada tahun 09'
hmm .. muda lagi la aek..
dalam group ni ada 3 member :

Mark Foster&Pontius
Cubbie Fink

and antara instrument yang dia orang pakai ialah piano, keyboard, guitar, bass, drum ..
and additional stuff apa benda ntah .. tapi unik la musik dia orang ..yang bergenre indie pop, rock, neo-psychedelia dan indietronica ..
masa mula-mula band ni ditubuhkan .. nama nya ialah "Foster & the people" .. tapi orang salah dengar dan sebut "Foster the People"

dia orang menang juga award dalam MTV sebagai :
Best New Artist
Best Rock Video

dengan lagu baru dia orang PUMPED UP KICKS ..
and lagu dia orang dalam carta "Billboard's Alternative Songs chart" adalah no. 3 .. woowwww

and sekarang dia orang dah buat album baru berjudul "Torches"
ada lagu Pumped up kicks, Helena beat, Houdini, Call it what you want ...

--------------------------------------------------------------------


aku tengok dalam video lagu dia orang macam ada 4member or maybe 3. tak tahu la ..
sebab tadi tengah syiok2 cari gambar diaorang nak letak kat blog . ada gambar yang ada 4member.. dalam wiki pulak ada 3 jer // do noe !!

korang boleh tengok dekat sini untuk tahu lebih lanjut pasal BAND HANDSOME NI !! :

official website :

LIKE page dia orang :

pergi la VEVO tengok Official Video :


LOVE MUCH !!


No comments:

PUSH