MAK 24.7 posen !!!



sanggup aek die orang tayang body ?
dah mengalahkan perempuan pulak dah ..
kalau dulu lelaki sopan tutup aurat .. perempuan seksi seksa ..

sekarang ni dah terbalik

lelaki seksi seksa .. perempuan sopan tutup aurat ..

lagi pulak dengan lagu dia orang ni .. memang macam ....
korang judge la sendiri aek .. aku malas nak tinggikan suara aku while aku menaip ni ..
aku kalau menaip memang emo giler .. supaya dapat feel ..

tengok ni --->

lirik [incase kalau ada yang nak nyanyi sama] :
Dua empat tujuh ku cintamu
Dua empat tujuh ku cintamu
Apa yang kutahu, apa yang kau tahu
Waktu kecil dulu, sesama tak tahu
Apa yang perlu kau tahu (autotune)aku sudah rasa rindu
Bila kau tiada di sisiku

Menyukat tirai lama
Aku rasa tak perlu
Kini sudah dewasa kurang rasa malu
Apa yang kau perlu tahu
Aku sudah rasa rindu
Bila (autotune) kau tiada di sisi kuu (max autotune)

Ho wo wo wo (autotune)

Chorus:
Terus terang ku katakan
Aku sudah jatuh cinta
Ini semua takdir Tuhan
Kerna Dia sayang kita

Rap:
Oh sayangku yang ku cinta
Ku korbankan oh segalanya
Dua puluh empat tujuh sepenuh waktu

Tiap detik bersamamu 

Sayang janjilah padaku
Cintamu oh hanya satu
Tiap jam tujuh hari
Oh baby, baby, baby, baby...

Hari Isnin, ku tahu namamu
Hari Selasa ku kenal dirimu
Hari Rabu ku mendekatimu
Hari Khamis ku merindu kamu
Hari Jumaat mendoakan kamu
Hari Sabtu mencintai kamu
Hari Ahad ku keluar denganmu
Dua puluh empat tujuh hanya untuk kamu



and tengok ni jugak ---->
http://malay.uptomu.net/2011/08/max-247-m-pop-dengan-video-klip-offical.html

oh .. and sini --->
http://www.eryfarieha.com/2011/08/max-247-cinta-247-what-lol.html

No comments:

PUSH