new blogger > my friends



ha .. ni baru la nak update ..
selalu nyer aku akan tulis entry sebanyak 7-9 entry .. untuk mencukupkan selama seminggu tu .,,
tapi kali ni , rasa macam hilang mood nak update .. tak tahu la ..

PMR NAK DEKAT KOT ?

tu la pasal nyer ..

ok tak per la lagi pun ni aku cuma buat quick entry jer ..
saje , x nk nampak kan blog aku ni kosong minggu ni ,,
so aku mulakan la yer ...

ok .. FYI .. kawan2 aku dah mula berminat dalam berblogging .. so aku rasa macam bangga la kan .. sebab apa2 pun nanti dy orang boleh tanya aku .. amboi .. dah macam cikgu blog pula ..
*ta mao sombonk meyh ..

ni blog kawan aku :


nampak x ? kalau x nampak click .. so boleh membesar gambo nyer jah !
hiihihi . ha ko aku amek satu muka ko ..bagi terang ..
ok la .. so korang kalau masuk dalam blog dia orang and scroll ke bawah sikit and nampak gambo KPOP ,
so maksudnyer tu dia orang ni KPOPERS la yer .. aku je tak .. dia orang memang fanatik gila gaban .. tapi xpe la .. 

not ma prob bebeh ..

well blog dy pon simple jer .. cute la kan .. and sesuai dengan beginner dy orang ..tapi ada aku tengok satu blog ni .. budak tu baru darjah berapa .. cantik seyh blog dy .. macam yg korang tengok selalu tu .. macam tumblr .. cantik warna nyer .. aku ada juga recommend at dia , aku nk tolong edit blog bagi cantik la kan .. tapi dia tak nak pulak .xpe la .. aku xnak paksa ..



klu x nampak agy click yer ..ok ni kawan aku lagi sorang .. KPOPER jugak 
and lagi sekali bukan masalah aku . aku tak nak cari gaduhh lagi dengan kpop
(bukan nyer aku give-up) just makin boring sebab dapat respond yg stupid dari blogger yg x matured lagi ni .. muka jer dah .. tapi otak senteng gila gaban ,,,
*ops .. 

SORRY UMI .. AKU X CAKAP KO .. AKU CAKAP BLOGGER YG KOMEN AKU TU HA, JAH !

hahaha aku ni suka sangat dah cakap "jah" ni tau .. *pengaruh iklan ..
ish2 .. taubat la din ..
dy ni pun baru start blog ..macam yg aku cakap tadi umi ni kpoper .. sama macam budak at atas tu ..memang sekepala dia orang ni .. x boleh pisahkan . tapi kalau dipisahkan tak tau la pa jadi ?


ok la yuols .. tu jer quick entry saya .. nak review blog kawan saya ni..
visit la yer.

FOLLOW TOO !!!

3 comments:

shaz said...

thanks daer love entry kamu ^^

Umi Syafiqah said...

hahaha...terbaekk r din...aku ske entry nieyh...huhu XD

Danny Danials said...

You will like it to enjoy our new app Freelike4like Apk : which you could download and enjoy loose.

PUSH