marhaban ya marhaban ...



marhaban kat kg aku .. well ni bukan rumah aku or picture aku ..
macam biasa aku curi kat pakcik google la ..

memang penat giler .. dah ler aku puasa 6 sekali .. tapi aku ambil shift pagi la ..
yang petang tu abang aku ..

ayah aku and aku pagi .. memang penat nyer aku seorang je yang tau ..
dah la masuk rumah tu terus ada makanan ..

tahan je la .. aku pun tak naik rumah tu .. just tunggu dekat luar je ..
panas haus .. semuanya berpusing kat kepala aku ..

aku pulak tu tak ada geng .. kalau abang aku pergi mesti ada geng ,.
aku ni .. sekangkang kera je ..

well duduk je la diam-diam .. sambil tu bawak handphone ..
aku tak bawa kamera .. sebab aku nampak dia orang punya kamera mahal ..

takut nanti dia orang ingat aku try nak lawan dia orang pula ..
aku dengar lagu je kat handphone aku tu ..

naik motor .. sakit buntut aku .. sebab rumahnya dekat-dekat ..
kejap naik motor, kejap turun motor ..

aku takut bocor je .. dah le aku ngan ayah aku sama je ..
kang buat bengang je bocor dekat situ ..

duit raya tak dapat, sebab aku dah tua,
JAHAT

No comments:

PUSH