citer hot SMKDM*


click untuk dibesar kan gambo nyer ...

ok . sebenar nya kat sekolah aku ri tu kecoh ngan budak-budak yang maki-maki cikgu kat laman web sosial FACEBOOK ...

jeng-jeng-jeng-->

habis la ko Mark Zuckerberg . ni semua salah ko . sapa suruh buat FB ni !!
nak kaya jer kerja ko aek !! duit bukan nya nak payung kat aku pun . makan duit sorang-sorang . selamat aku orang melayu makan ulam jerk memanjang .

tapi aku rasa citer ni dah semakin "senyap" . maksud aku dah tak da citer agi la kan .
tapi still "in-the-air" .

masa perhimpunan hari tu . cikgu panggil budak yang kecoh-kecoh maki cikgu kat FB .
3 orang *rasa nya kot . dia orang kena panggil ke bilik guru displin / pengetua and dll .

Azzizul
Sy'sya
My-sara

uhuuhuhu
semua ni kawan-kawan aku . aduyai . aku nak join jugak . tapi sebenar nya ramai jugak la . budak-budak laki and pompuan nya tu . cuma aku tak ambil "port" jer pasal dia orang tu . sbb aku tak kenal .,
and seriously aku jeles gila . aku nak join gak komen-komen maki uh . tapi tak sempat . sebab mungkin dia orang mula malam . aku tak boleh online malam . sebab ada kakak aku . siooot r !!!

tapi kata kawan aku . tak yah . sebab kes ni dah dibawa ke polis . tatoot aku !!!
and budak-budak yang kena tu semua nya minta maaf kat cikgu (yang kena maki) . takut nanti kena buang/gantung school . agak nya la .

and laptop kawan aku 3 orang tu kena rampas balik . kesian .


ni dialog aku dengan kawan aku yang terlibat dalam kes tu jugak :

click untuk dibesar kan gambo nyer ...

No comments:

PUSH