menjengkelkan betul PakCik tu !!!



menyampah betul aku tadi ,,,

dah la dekat tempat solat ,, pakcik tu boleh ....
astagafirullah'alazim ,,,

macam ni cerita nya ,,,
tadi aku pergi masjid ,,, sembahyang maghrib dengan ayah aku ,,
macam biasa bersiap lambat ,, sampai masjid nasib baik sempat ,,
aku naik motor ,, ayah aku yang bawa ,,,
aku stay belakang molek-molek ,,,

sampai jer masjid aku terus ambek air sembahyang ,,,

and stay dalam masjid ,,
chating-chit dengan geng ,,, pas uh sembahyang ,,
kalau sembahyang ,, aku mesty cari tempat bawah kipas ,, sejuk seyh ,,
aku kan senang berpeluh ,,
kadang-kadang bawah kipas pun berpeluh lagi ,,

nyampah aku ---->

pas uh aku sembahyang bawah kipas , sebelah pakcik* ni ,,
masa sembahyang tu dah ok jer ,,
pas uh tetibe ade orang datang sembahyang sebelah aku ,,
pakcik* uh boleh toleh kiri tengok orang tu ,,, aku dah tak khusyuk jer ,,,
tapi sabor jer la ,, aiseyhhh pakcik* ni kacau line tol la ,,
pas uh dia toleh-toleh mana agy ntah ,, malas aku nak layan pakcik* tu ,,
nanty makin terpesong niat aku ,, dari nak sembahyang ,, sebuk menghadap dia pula ,,

dah siap sembahyang tu aku terus ngesot ke belakang ,,
aku malas nak tengok pakcik* tu ,,
pas uh pakcik* tu pun ngesot ke belakang juga ,,
tapi belakang dia tu ada orang sembahyang ,,
kurang ajar giler ,, dia terus duduk kat tempat orang tu nak sujud ,,
pas uh masa nak sujud tu aku nampak orang tu kebelakang ,,

sian tol ,,

and mulai dari sekarang aku memang tak layan pakcik* tu ,,




anti-annoying old people ~

No comments:

PUSH