farah birthday w00t--w00t


click gambar untuk dibesar kan

i jusat wanna say "happy birthday"
to my bff *fara

aku dah lama tak sambut birthday fara . sejak dah masuk era remaja . dimana semua geng-geng aku berpecah dan memilih jalan masing-masing . but still keep in touch in Facebook . selamat ada fb . klu tak , tak tau la perkembangan geng-geng aku nih .

masa sekola rendah dulu selalu "together-gether" dengan geng . ramai sebenar nya geng aku ,
senang citer cam ni la :
 " kawan biar beribu , cinta biar satu "
sebab tu kalau ada orang yang kita tak kenal kat FB nak add kita . kita add jer . sebab kan nak request jadi kawan/rakan . so biar sampai beribu kawan korang kat FB tuh .

amboi aku ni bermadah pula .*ala tak pa la bukan selalu pun .
kih--kih ..

dulu aku ngan fara rapat juga la . and kalau tidak aku ikut dia ngan geng-geng yang lain pi sekolah yang sama . tapi masa berubah . and orang juga berubah . tak kan kita nak duduk bawah ketiak kawan kita yang sama jer kan . time to change . time to explore to other places . and try new friends. and aku tengok pun dia ada kawan baru juga .




but still . kawan lama jangan dilupakan ,

fara bff ~

No comments:

PUSH