kelas agama BEST !!!



aduyai ,,, penat nyer hari ni ,, nak dikata kan kerja tak ??
still student .

hmmm .
apa-apa pun aku rasa best jugak la ,, sebab ada kelas . subjek agama and kemahiran hidup bersepadu (KHB). tapi KHB tak da .
selesai satu masalah . dah save time dah . aku datang sekolah tadi pun macam takda budak / student . aku pakai memang sempoi giler la .
baju hitam(T), seluar track(coklat), sweater(hijau), topi, beg tepi(dekat satu bahu jer), sandal. pergh giler gempak/cool .

masa tu aku baru sampai sekolah tau . then, aku call kawan aku , suruh dia cepat sikit . lama betul menunggu minat(mamat) ni.
so aku cakap kat dia. aku tunggu kat kantin jer la . masa tuh aku dah nampak 2 cikgu kat tempat parking kereta depan kantin tu.
time aku lalu jer aku nampak cikgu tu macam "spot" something tau kat aku . pas tu aku toleh kat cikgu tu . cikgu tu terus pandang tempat lain .
hari isnin nanti mesti ada pengumuman pasal pakaian hari sabtu tu . nyampah aku . aku memang dah anti ngan cikgu tu. tapi ada sorang
cikgu tu sama muka dengan cikgu yang aku anti tu. tapi baik . sorang aku "respect" . sorang aku "anti" .
adil la kan macam tu .

so  kawan aku pun sampai . masa tu aku lepak-ing at kelas sebab cikgu belum sampai agi . dengan bebudak kelas aku jugak la .
tapi pas tu cikgu buat pengunguman . "semua pelajar ting. 3 pi surau . now !!" amboi... lebih plak . so semua pi surau .
ada yang melencong ke tempat lain . sebab masa tu kat padang sekolah aku ada sukan untuk budak sek. rendah. . dia orang tumpang padang jer.
so ada yang pergi padang and ada yang pi surau . kawan aku tu kata nak pi surau tapi pi padang , jahat betul . bengang aku kat situ .
tapi selamat aku bawak handphone/camera . sambil cikgu bebel kat depan tu aku syioook memekak kan telinga aku dengan lagu "Lady Gaga" .
tapi aku paham la kan . and lagi pun apa yang cikgu terang kan tu semua nya tentang cara menjawab soalan P.islam (PMR) .

after jer . dah abis jer kelas . aku terus balik . penat la . malas nak pi Mb / C.c .

No comments:

PUSH