Hari Terbuka



hari terbuka ,,,
hari yang menentukan sama ada aku kena tibai ngan family aku or tidak ,,,

hihihihi
aku sepatutnya tulis entry ni lama dah ,, tapi tak da masa ,,,

ok ,,,
masa beberapa hari sebelum hari terbuka tuh ,, memang aku gigil giler ,,,
betul aku cakap ,, tak tipu !!!
aku takut ,, sebab nak berdepan ngan parent kan ,, tapi yang datang masa tu ayah aku ,,
peerhhh
aku dah menunggu saat sakit/seksa aku ,,, tapi selamat cikgu kelas aku cakap aku ni baik,,
takda masalah ,, and bla,, bla ,, bla ,,,
and selamat juga dia tak bebel lama-lama ,, bab bapak aku malas nak tunggu ,,,
macam orang yang sebelum aku tuh ,, kawan aku juga ,,, 
lama giler ,, sakit hati aku ,.,, tak kan la lama sangat ,,, pas uh sampi turn ayah aku jerk ,,
beresss ,,,
sekejap jer ,, amek keputusan ,, and blah ,,,, x yah nak order ayam goreng la ,, whatever la ,,,

sampi kereta ....
ayah: ayah tak kisah adek dapat keputusan macam mana pun ,, tapi adek belaja yer ,,
aku: iya ,,
ayah : bla bla bla bla bla
aku: hmm ya ,,

tu la ,, perbualan aku sampai ke rumah ,,,
aku takut kalau aku cakap banyak-banyak ,, lagi menyirap darah bapak aku kang ,,,
OMG !!!
sampai rumah aku terus masuk bilik ,, nak blajar la konon ,,
ayah n mak aku out pi batu pahat ,,,



save suda ~

No comments:

PUSH