TERAWIH #1



adomak !!
cepat nya dah puasa/ramadhan
aku belom ready agi ni . minx-minx tahan la , klu x . x tau la ap nk jd tahun ni ,

tapi td terawih . baru kali yang ke 2 dah berpeluh bagai nak rak .
biar betul . aku berpeluh sebab aku tak suka orang sembahyang belakang aku . nanti aku jadi nervous and berpeluh , pas tu pulak lalat datang . busuk sangat ke peluh aku tu , budak sebelah aku tu pula cute . maybe upper 6 or form 5 . aku rasa "wahtever" la kan .. peluh aku .lanx la ko nak cakap apa pon .

so after siap 2 rakaat . semua jemaah saf depan semangat jer nak sambung rakaat yang seterus nya , yang belakang slow jer . ada yang tak cukup buat . termasuk la aku . aku tengok dia orang semua tak nak ngalah aww .. macam nak tunjuk kan yang dia orang semangat la tu ,

tuik r !!! aku kali yang ke 3 terus stop . aku blah pergi toilt . basuh muka .
and lepak sebelah kaki lima surau . dengo lagu lady gaga

hahahaha

untung la kan . dari pada aku cabut . nak kne smack ngan ayah aku per ?


adoma !!!

No comments:

PUSH