* OMG, berdebat dengan KPOPers


hey uols, wow, serious perang habis aku semalan dengan kpopers dekat shoutbox aku tu,
klu korang na tengok ada lagi kot, just click > show all messages
ok, mula-mula macam ni, aku memang setiap hari akan check shoutbox aku tu, mana lha tau, ada orang leave link-kan, so aku mestilha visit blog or site dia orang, tapi lain pula message yang kuar, ada 3 or 4 message from kpopers bash aku, well aku sebagai kpop hater (yang da quit bashing pasal kpop ni) x boleh takut, so aku lawanlha kan, *amboi ayat macam na pergi perang pulok ..kihkih
aku lawan balik lha kan ap yang dia orang tulis kat shutbox aku tu, tapi da ending-ending tu aku dengan sorang kpoper ni da minta maaf da, ta nak gaduh lagi pasal kpop ni lagi dh. 
so moral of the story , aku stop bashing kpop kay
ni print screen shoutbox tu kay > click picture klu x nampak.









PEACE NO WAR !


1 comment:

sy said...

hey nice one dude.... its not only me asked for forgiven..its you too~~ peace no war

PUSH