PMR just around the corner !


OMG !!
PMR !!

aduh menggigil tangan aku nak menulis cerita exam BESAR ni !!
serious exam yang menentukan future aku, sama ada aku berkahwin ke tidak .

e'eh tersasul pula ,, hihi nak exam ni menggatai pula, jah !

apa-apa pun semua candidate dah dapat slip exam, and ada yang dah plastik kan (coverkan)
semua barang dah ready, ada yang sekolah dah sediakan.
masa 1 hari sebelum periksa akan ada program untuk PMR VICTIM "menuju puncak" ..
mungkin nak bagi tips and cara nak hilangkan stress kot ? sebab serious semua mesti tengah risau + bimbang + runsing + bengong dll ...

memang macam nak meletup kepala aku ni, jah !

tak tahu nak fikir apa lagi dah, ni nak update pun yang quick-quick jer,
memang risau ni, cuma , tak tahu lah !
risau tu memang risau giler gaban, tapi aku tak buat persiapan pun, tak baca nota + buku + latihan dll.
kalau macam budak-budak lain mesti bertungkus-lumus giler membaca buku, sampai tak cukup buku nak baca. mungkin kawan aku yang ***** pun macam tu juga pun, serious aku selalu rasa jealous dengan budak tu, sebab dia tu tak baik, tapi pandai, selalu hina aku.
p/s ISTIDRAJ kot ?

pehal la kepala otak aku ni .. wake up la. nak periksa ni !!

aku ada juga buat latihan dengan satu website ni ..
http://www.astro.com.my/examtutor/ .. tapi macam tak cukup la .. sebab kurang soalan ..
lagi-lagi soalan Sejarah yang aku dying untuk score ni .. ada dia bagi soalan subjektif .. dah terang-terang 
semua objektif .. aduhh



doa kan aku lulus and cemerlang ae !! sedih giler ni ..


1 comment:

Razil Tahir said...

semoga berjaya....
Jaga kesihatan, itu amat penting...
Aku time PMR demam hari kedua sampai habis... Amek pekse kepala atas meja.. Rasa harapan dah punah dah.. tp sib bek result ok... :)

PUSH