saya sudah MERDEKA !


hahaha ,,, patut nyer aku letak la gambar merdeka ker kan ,,
ni gambo fb plak .. ok la tu dari pada takda gambo langsung ...

macam ni la dipendekkan cerita ..
aku dah MERDEKA .. makna aku aku dah bebas dari bebanan periksa yang aku tanggung selama 5 hari ni ..
sejak minggu lepas .

so hari yang ditunggu-tunggu kan leh semua calon PMR .. 
hari ni la hari yang paling excited giler baby-zzzzz
memang macam happy ending .. nak nangis pun ada juga ..
*emo lebih seyh mamat ni ..

hahaha so masa PMR masa tu aku memang tak rasa risau .
sebab aku cuma rasa macam periksa biasa jer .. tak payah stress2 .. buat bazir kepala jer fikir and stress ni .
and aku risau juga pasal jawapan yang aku buat tu, tak tahu sama ada betul or tidak ..
tapi aku tolak ketepi . just wait till the result come up this december ..

tapi rasa risau and gelisah pasal jawapan tu pula menghantui otak aku ,,
aku try nak lupa kan .. tapi bila difikir kan balik bila dia orang semak2 soalan and jawapan ,,and banyak pulak jawapan yang betul .. rasa jealous giler .. lagi2 pula budak Az tu .. 
*kpd yg kenal diam jer kay ,,

well apa nak difikirkan lagi ,benda dah lepas .. 
aku berserah kepada Allah jer ..

pasal gambo tu pulak .. gambo fb tu la ..
well sebenar nya aku nk bagitau ,, tadi lepas jer aku balik .
aku terus bukak baju berlenggeng pas tu pi tandas buang air . mandi . tak makan*puasa
terus buka internet and on Fb .. hahaha aku takut sebenar nya nak on sebab macam minggu lepas aku seminggu penuh tu aku tak on sebab internet x boleh bukak .. aku dah risau jer ..

hidup aku kosong tanpa FB !!!

No comments:

PUSH