PMR.MERDEKA day#6

 Event 7# : Sembelih ayam. what the fork ? serious ke ni ? nak pengsan seyh.. omg, memang nervous iler aku pasal nak bunuh binatang ni .. kalau setakat semuat tu ok la, binatang tu kecik. ni tak, ayam nak sembelih. aduuuh .. aku tengok dari belakang jer masa dia orang nak sembelih, kawan aku amek gambar pakai camera aku, so aku tengok at camera jer. aku memang ta berani, tapi kawan aku ni memang berani Izza dan Maisara . perempuan pulak tu, ada sepuuluh budak sembelih ayam, aku ? No-no.
korang tengok  la yer gambo kat bawah ni*








Event 8# : Mesyuarat KOP. yay akhir nyer aku telah menjadi ahli KOP.. best nyer .. memang teruja sangat. tapi masa ada budak sebut nama aku tu, memang serious bengang + ngok ngek .. lama juga lahh ..
sampai tertidur aku. krooh krooh* wht .. tapi pas tu habis meeting jer, kite orang form 3 terus makan . pergh mi hun sup ayam .. sedap beb, ayam yang kite orang sembelih tadi lah ...
hahaha serious berdekah ..





DN


No comments:

PUSH