Adobe Photoshop lalala ~



ramai betol blogger sekarang yang ada photoshop2 nih ,,
q pun sebenar nye tak tahu menahu pun pasal photoshop nih ,,,aku pun tak tahu dah sampai cs berapa entah ,
tp bila nampak jerk effect gambar photoshop dari pada picture editor yg lain mmg q teringin nak ada jugak ,,tp apa kan daya ,, xde money nak beli downloader dia ,, q pernah la tanya salah sorang kawan blogger q yang q add kat Fb ,, dia cakap dekat kedai jual cd game selalu nyer ada ,,
tapi bengang la aku kalau aku nak pergi kedai cd game ,,,
dah ler ada ramai mamat hensem yang ada kat situ ,, kang tetiber jerk q buat bende stupi kat situ ,,
OMG !!!
dan pas uh aku pon tanya kawan aku MIZA ,, dia nih mmg expert and tahu menahu pasal bloging and photoshopin nih ,, so aku mintak kat dia boleyh download kan kat pendrive x ??
pas uh dia cakap tak boleyh la ,,, adoyai !!
dia nih expert sebab abang dia pon mmg pandai pasal bende nih ,,
aku nih pulak ,, apa jerk yang ada ,,, and sekarang nih aku cuma pakai PHOTOSCAPE dan GIMP jerk ,, tu pun cukup la sekadar nak edit picture and buat transparent picture ,,,

aku pernah lah kan mintak dekat kawan Fb aku ,, photoshop downloader ,,
lepas uh aku pun download ,, dh siap download uh ,, bila nak buka jerk ,, dia cakap x bleyh nak buka ,, q pon hanging giler ,, dah ler menunggu berjam-jam ,,
nak buka jerk x boleyh ,,,
ish geram ,, grrr,,,
so lepas tuh aku dah give up ,, malas nak layan benda2 nih semua ,,

No comments:

PUSH