JoZan EPIC giler !!



best giler JoZan aku tengok kat 
MAHARAJA LAWAK ,,

pecah perut sehhh ,,
ha-ha-ha-ha-ha
memang lawak ,, kreatif betul ,,
memang banyak betul idea dia ,, memang ada teamwork betui la ,,

masa tu aku tak tengok maharaja lawak ,,
sebab masa lepas balik tusyen , aku terus masuk bilik and terus buka homework masa cuti yang aku malas nak buat tu ,, malam tu pula macam ada semangat ,, tapi ada yang aku tak buat ,, sebab aku tak faham ,, ada juga homework yang susah ,, aku tinggal kan ,, nanti copy kawan jer ,, tapi lebih kurang dah siap juga la ,, cuma 50%-50% ,,

ala ,, semua kekawan-kawan aku pun sama
juga ----->

so lepas siap ,, aku terus keluar bilik and buka internet and buka maharaja lawak dekat youtube ,,
aku ketawa terbahak-bahak (tapi tahan, takut parent terjaga)

tengok nih ---->



dan ni juga




hua-hua-hua ---

No comments:

PUSH