Ma-CHEETAH


ok ,, ni kawan baik NaNa ,,,
and aku juga ,,
nama dia masyitah ---->
ok ,,, masa pertama aku kenal masyita masa tu ada tugas PBSM ,,, kat Vokasional (SMK) ,,
perh ,,, memang masa tu aku kurus (jugak) la ,,,
memang best ,, naik kereta cikgu ,, kaki aku cramp je ,, tak boleh gerak-gerak ,, jaga adab la konon nya ,,, aduuuhhh

and masa tu ada perlawanan bola baling ,,,
laki & pompwan ,,, banyak giler laki-laki yang HOT-HOT kat situ ,,,
nak jer aku tackle ,,, tapi tak per la ,, sebab semua nya minat kat MASHITA ,,

well MASYITA ni attractive jugak orang nya ,,,
lemah lembut jer ,,, macam kawan nyer juga NaNa ,,,
kih ,,,, memang dia orang tu BFF la senang citer ,,,

and pandai jaga hati kawan tau ,,,

story --->

masa tu aku tunggu kat bustop macam biasa ,, nak tunggu van ,,,
pas tu masyita datang ,, dia pulak naik bus ,,, dia dduk kat pt. raja ,,,,kot ..
pada masa yang sama jugak hari tu hari isnin (semua result pekse cikgu bagi)
pas tu kongsi citer la kan ,,,,
aku/masyita : dah dapat semua result ??? (tanya serantak)
aku/masyita : (ketawa)
aku : uhuhuhu sedih nya kita ada fail ,,
masyita : fail apa ??
aku : SEJARAH !! dapat 32% jer E ,,,
masyita : yeker, kita dapat C ,,,
aku : ada A ??
masyita : ada ,, bm, bla,,bla,, bla,,(aku tak ingat subjek apa dia cakap) dengan sejarah ,,,hiihi ,, sejarah kita A la ,,,
kelakar betul masyita ,,, well memang betul la kan cara dia menjaga hatu kawan ,,,
memang perfect jadi kawan --->


gimme ~

No comments:

PUSH