skandal kawan aku , laki nih ker ?



NI FB DIA ,, ADD-ADD LA KAN,,

grrr ,,
aku memang geram(x like) bila ada lelaki (perfect, handsome, cute, blah-blah-blah) ,,
whatever ,, aku bukan jeles tapi maca ,,
aku pun tak tahu la apa perasaan dalam hati aku nih ,,
geram ? marah ? sedih ?
BERCELARU !!
aku tak tahu ayat apa yang sesuai dengan perasaan aku nih ,,
benci ?? mungkin jugak la ,, boleyh jadi ker ???

ehemmm ,, 
korang pulak jangan fikir aku nih *** pulak ,,

no way ..and not going to happen ,,
snt ,,

tapi seriouly ,, tengok la muka/fizikal dia ,, nampak perfect jerk kan ?? 
100% complete specimen la kan ,,
uhu-uhu ,,
and kata kawan aku dia ernah skandal dengan budak nih ,, serious ?? betoi lah tak kan nak tipu lak ,, tapi lepas uh dengan orang lain ,, aku pun tak tahu apa hal ,, tapi sekarang dengan kawan baik aku ,, dia tinggal kan budak nih pun aku tak tahu ?? sama ada still together-gether or what ,,
tapi nampak macam still together ,, malas nak layan


cinta cipan ??

No comments:

PUSH