maharaja lawak minggu 10 EPIC !



wow !!
dah upgrade jadi MAHARAJA LAWAK pula ,,
terbaaeeek !

tapi aku memang suka yang minggu 10 nih ,,
memang EPIC giler la ,, semua peserta menunjukkan kehebatan dia orang ,,
tapi ada yang tak memuaskan lah ,, macam NABIL ,, memang kurang memuaskan ,, ada masa dia melawak tuh lepas tuh dia buat muka penat ,, setakat nak mintak sorakan penonton ,, tau la dia tuh otai lawak ,, dan dah ada show dia sendiri ,, tapi tak perlu la macam nampak pro sangat ,, macam R2  boleh bertahan sampai ke minggu yang ke berapa ntah* ,,
tapi memang sempoi ,,

ada yang aku memang tak berapa minat sangat ,,
JAMBU ,,,
seriouly ,, aku tengok dia tak buat apa-apa ,, and dia curi half time melawak dengan 
"AAAAaaaa !!!"
yang nak menunjukkan tagline dia orang "pekak" ,,
but still ada sorakan ,,, tapi bila di fikir kan balik ,, dia memang orang penang ,,
lagi pula buat dekat penang ,, dah kena sangat lah tuh ,,sama dengan orang dia ,,

tp yang paling aku suka ,,,
sepah and jozan ,,,
dia orang memang dah macam pro lawak giler !!
memang EPIC ,,, mak aku siap ketawa berdekah-kah-kah ,,
semua family aku suka ,, memang sesuai jadi juara ,,
tapi mana satu ??

hmmm ,, tak mo la !

No comments:

PUSH