Her0



Nama : Azhar Zainal
Umur : 15
Tarikh Lahir : 18 October 1996

story ---->

ok ni azhar ,, kawan aku yg boleyh di kata kan Cute juga la ,,
hahahahahaha
nak berdekah aku nak cerita pasal budak laki kelas aku ni ,, bukan apa ,,
dia orang ni tak geti nak story-mory pasal benda-benda macam ni,,,
tak macam aku kan ,, aku lantak apa pun cerita gak ,,
ok ,, kalau nak dikatakan dalam kelas aku tu ,, yang paling Handsome dia la ,, serious ,, ni dari suara aku sendiri la ,, aku tak tau la dari suara korang macam mana ,, tapi whatever ,,
pandai, charming, attractive, and macam-macam la ,, dia memang mencukupi ciri-ciri lelaki idaman wanita ,, cuma dia je tak layan perempuan ,, aku pun tak tau ,, dia malu kot ,, apa yang nak dimalukan ,, kan yang jad isteri dia pun perempuan jugak ,, Ish !! apa aku ni ,, sampai ke situ pula ,,
tapi betul ,, orang yang bernama Azhar ni , orang nya Handsome ,,


Nama : Fareez Ya'acob
Umur : 15
Tarikh Lahir : 13 May 1996

story ---->

ni pulak Fareez .,,, hmmm
ok dia ni pun ok juga ,, cuma dia ni suka menjawab ,, contoh nya kalau aku cakap-cakap jer ,, ada je dia punya jawab tu ,, sama juga la yang kat atas tu ,,
tapi dia ni ok ,, dari beberapa sudut ,, dia ni kan ,, nampak responsible ,, 
Betul aku cakap !!!
sebab ekspresi muka dia memang menampak kan yang dia ni seorang yang caring (kekadang)
and attractive juga la ,, ada juga budak perempuan yang minat dekat dia ,, so tak pelik la ,,
and aku pun memang tak ada hak nak jeles ,, whatever ,,
oh ,, and dia jugak peramah jugak orang nya ,, memang best ,, tapi aku memang tak tahan kalau tengok muka dia ,, muka dia macam minta simpati ,, nak nangis aku ,, kesian aku tengok ,,





whatever ~ aku hari-hari dah ~

No comments:

PUSH