kalau bab-bab darah , melayu nombor 1 !



aku terus terang memang tak minat filem melayu nih ,,
filemnya entah apa-apa ,,,
aku tak paham ,,kenapa la orang "kita" nih suka sangat buat filem yang berdarah-darah ,,maksod aku ,, yang gaduh-gaduh ,, tumbuk terus mampus ,,

wtf *

mana la budak-bdak tak rosak ,, buat filem ntah apa-pa ,,
malas tau aku nak berdebat-debat nih ,,
naik darah aku ,, kerajaan tak main peranan langsung ,, tengok-tengok la juga filem tu bagos ker tak bagus ker ,, ni main play jerk kat panggung ,, 

pengarah nyer pula macam bagus !!
anak sapa la tuh ,, nak jer aku tulis nama dia !!

dalam trailer "KL GANGSTER" aku tengok bahasa dia orang memang kuang ajar ,,
bahasa kesat betul ,, kalau nak dibandingkan filem melayu dengan inggeris ,, filem inggeris lagi bagus ,, walaupun ada adegan cium-cium mulut ,, tapi tu kan dah memang adat orang barat ,, tak perlu la kita tiru sampai ke situ pula ,, but at least cerita sia ada pengajaran ,, and kebanyakan nyer filem/cerita inggeris nih ,, banyak cerita lawak ,, and drama ,, kalau melayu ,,

GANGSTER,,
TUMBUK-TUMBUK,,
DARAH,,
MATI,,,


tu jerk la,,x de bende lain agak nyer !!

No comments:

PUSH