result mid-exam



aku memang disappointed giler ,,
masa aku naik skola jer ingat kan ada benda yang menarik terjadi kat aku ,,
rupa nya benda yang tak menyenang kan hati aku terjadi ,,,

hari isnin tu semua cikgu dah sedia nak bagi result exam ikut subjek ,,
masa pertama ,, semua ok je ,,
tapi bila dah masa-masa dah nak akhir tu ,,
sampai result sejarah ,,

aku dapat
32% !!!

memang kecewa ila la markah macam tu ,,
aku pun tak tau ,,, aku tengok masa aku periksa sejarah tu aku rasa aku berfikiran positif bagi mengelak kan rasa kurang confident ,, so bila aku dah desperate sangat tak tahu jawapan ,, aku hentam ,,
aku tengok semua budak yang main hentam ,, tapi mesti banyak betul dan ada juga kurang betul ,,
tapi sekurang-kurang nya betul gak kan ,,

tapi tami aku jer ,,
nak try hentam je ,, mesti tak ada apa-apa ,,
macam muka aku ni tak ada rezeki ,,
serious aku cakap !!

tak tahu la TUHAN nak uji aku ke kan ??
tapi tak kan uji aku sampai aku kena bantai dengan parents aku ,,




TUHAN tak adil !!!!!

No comments:

PUSH