cuti habis COUNTDOWN



omg !!
cuti lagi berapa hari lagi jerk dah nak habis ,, sekejap giler ,,
bagi aku 2 minggu memang tak cukup ,,
dah ler cuti akhir tahun sekejap nak m*mp*s !! ni kan pulak 2 minggu jerk ,,
omg ,, tak boleyh jadi nih !!!
kene buat sesuatu ,, idea u guys ???

lagi pun masa cuti ni aku duduk rumah jerk ,, tak keluar pon ,, kalau keluar pon sampai beranda rumah jerk ,, tak pi jauh-jauh pun ,, aduihh
tu mungkin sebabnya membuat kan aku rasa cuti sekejap sangat ,, sebab aku tak buat apa-apa ,,
boleyh jadi ker ??
mungkin lorh ! aku cuma duduk depan komputer dan televisyen jerk ,, makan and minum ,, mandi and tidur ,, sampai la hari yang ker 12 *kot ,,
lebeyh kurang lar ,, lama juga ,, cam ner nih ,, aku malas lar nak masuk kelas ,, dah tentunya nanti cikgu suruh buat essay/karangan pasal apa yang aku buat masa cuti ,,
dah lapok la ,,,
tapi bila rasa dah nak masuk sekolah nih , aku terus terang ,, memang rasa macam takut ,, bukan macam lagi ,, dh memang takut pun ,, cam ne aek ?
risau , sedih semua bercelaru dalam kepala otak aku nih ,, sesak seyh dada aku ,, dah naik sekola nak kene berdepan dengan cikgu-cikgu pulak ,, mati-mati ,,,

SH*T !!

No comments:

PUSH