omg !! christina arguilera salah lirik ker !!

Christina Aguilera minta maaf



CHRISTINA AGUILERA akhirnya meminta maaf selepas tersalah menyanyikan bait lagu kebangsaan Amerika Syarikat, The Star Spangled Banner sewaktu membuat persembahan di perlawanan Super Bowl baru-baru ini.
Walaupun hal tersebut memalukan dan Christina mendapat kecaman yang cukup hebat daripada pelbagai pihak, namun dia tidak kisah untuk mengaku kesilapannya dan meminta maaf secara terbuka. Ya, itu memang memalukan. Tapi setidak-tidaknya, Christina berbesar hati mengakui kesalahannya.
Saat menyanyikan lagu The Star Spangled Banner, seharusnya pada bait keempat liriknya adalah: O'er the ramparts we watched, were so gallantly streaming.
Namun oleh kerana penyanyi tersebut hanya melihat lirik tersebut di Wikipedia, maka dia telah tersalah menyanyikan bait tersebut yang berbunyi: What so proudly we watched at the twilight's last gleaming.
Antara petikan permohonan maafnya, Christina berkata: "Saya berharap agar semua orang faham dan tahu tentang kecintaan saya terhadap negara dan semangat yang saya dapat sewaktu menyanyikan lagu kebangsaan tersebut."


sumber : KOSMO!
http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2011&dt=0211&pub=Kosmo&sec=Hiburan&pg=hi_03.htm


watch here !!









No comments:

PUSH