KLIK >> TWEEN MALAYSIA



<< intro >>
Drama KLIK ni lebih kurang macam Geng Bas Sekolah versi sekolah menengah. Sentuh pasal Geng Bas Sekolah yang sekarang memasuki musim ke-5 memang mendapat sambutan dan rating pun boleh tahan juga. Sama juga dengan Geng Bas Sekolah, KLIK menampilkan watak-watak remaja di sekolah dengan macam-macam perangai.

Drama bersiri ini disiarkan mulai 9 Januari 2011 di Astro Ceria saluran 611 jam 10.30 pagi. Bersiaran selama 30 minit dan mempunyai 13 episod. KLIK menceritakan kehidupan sekumpulan remaja yang terdiri daripada remaja sekolah. Konsep KLIK memang santai dan mencuit hati dengan gelagat bersahaja serta mengupas persoalan dalam lingkungan remaja seperti persaingan mendapat tempat terbaik, kemahuan untuk dikenali dan menjadi pujaan ramai.
Selain kisahnya memberi pengajaran kepada remaja, kisah KLIK ini juga akan menyingkap keindahan dunia remaja pada zaman kini yang biasanya dipandang serong. KLIK bertujuan untuk menyedarkan para penonton bahawa hidup sebagai seorang remaja tidak kira di kota besar atau di pinggar bandar, mereka tetap seorang remaja yang perlu didekati. Menonton drama ini membolehkan kita lebih memahami dan membantu mereka pada masa hadapan untuk sentiasa bersedia menghadapi pelbagai cabaran.
Semua pelakon ada karakter masing-masing. Redwan yang agak nakal dan suka melawak. Ameer yang kononnya tegas dan berdisiplin namun suka menggunakan kedudukannya untuk menghukum orang yang tidak disukainya. Elisya yang bijak dan cantik, Aizat yang merupakan seorang pelajar yang pintar dan agak kelam kabut, Alia pula seorang yang lucu dan sangat suka membantu. Karthik seorang yang tegas. Wawa yang merasakan dirinya hebat dan selalu berlagak diva dan eve pula suka mengampu.

>>>>>>>>> ok stop here ,,

watever la kan ,, mmg citer nih best giler ,,,
ramai tween at malaysia nih tgok citer nih ,, tp ad satu yg q x senang ,, plakon pompwan nyer gedik semacam jerk ,, yg laki pon gedik x tau la ,, tp x kot ,, maintain jerk ,, yg pompwan nih ha yg q risau kan ,, tkot nty bile tween at malaysia nih tgok cite nih yg pnoh ngn pompwan yg gedik2 nih ,, tkot nty trikot2 plk ,, alamak + adoyai = hmmmm ??? pikir2 la yerk ,,

tp tros trg,, plakon nyer mmg cute ,,
specially ,, >>>>


adus tbesar plk gambo nyer ,,
oh nooo ,,,







No comments:

PUSH