pendapat mengenai VLOG di 1TUBE.MY



hy and assalamualaikum ,,
aduih ,, bengang nyer aq ,, ye la first time msok segmen dari ben ashaari
aka famous blogger at malaysia nih ,,
ok whatever la pasal sume uh ,,

aq nak bagi pendapat (lbeyh kurg la) pacal VLOG nih ,,

actually nih first time q dengor pcl VLOG nih ,,
yang dekat 1tube.my
so ,, then q bkak la kan memang banyak video


ok pd pndapat aq >

vlog mmg bgos ,,, and sesuai untok semua org and x kire bangsa ,,
apa yg q nmpak dalam tuh ,, ad bnyak vids ,, and dah tntu la ad abg ben punye vid ,,
and ada jugak vid yg menunjukan bakat mereka yg mmbuat vids , memberi tunjok ajar tntang perkomputeran , berkongsi pengalaman dgn dunia dan lain2 ,,
dari sini juga dpt mmbuat mereka untok menonjolkan diri mereka ,, dengan mmbuat video ,,supaya mmbina keyakinan diri ,,
x lah teperap jerk kat umah or blepak ,,,,


kay la tu je la pendapat aq ,
and sori klau content aq lari dari tajok ,,
bb first time ,,
newbie lagi daaaaa



tq ,, and kalu nak komen plss no bad komen ,,





5 comments:

nur said...

bla nk buat sendiri punyer?
JOM KE: ALL IN ONE

prettycure said...

nga wat la nih ,, uhuhuhu lme nyer upload ,, tp bkn pcl blogging or ap2 la ,, psl i jerk vids nyer ,,

ROROI said...

bca la review sy...jgn lupa komen. follow trus kalo nak keep in touch

Nizam said...

sedikit review dari nizam.. :)

Lulu caldina said...

suka juga join segmen En. Ben..Tapi yang ni tak berapa faham nak buat..huhu

PUSH