Britney Spears mahu saingi Lady Gaga



SAN FRANCISCO - Bintang pop, Britney Spears kini menghadapi persaingan dengan kemunculan penyanyi lain seperti Lady Gaga, Katie Perry dan Rihanna.
Penyanyi yang berusia 29 tahun itu mengejutkan peminat semasa dia membuat persembahan bagi mempromosikan album terbarunya, Femme Fatale di Auditorium Sivik Bill Graham di sini kelmarin apabila penyanyi tersebut menyarung pakaian ketat hitam yang biasa dipakai oleh Lady Gaga.
Ibu dua cahaya mata itu yang memulakan persembahan dengan menyanyikan lagu popularnya, Hold It Against Me duduk di sebuah kerusi dalam keadaan seksi sambil diapit oleh penari lelaki sehingga mendapat tepukan gemuruh daripada penonton.
Spears yang sudah lebih 10 tahun berada dalam dunia seni bagaimanapun menerima pelbagai komen daripada media dan peminat mengenai kelainan yang ditonjolkan semasa membuat persembahan.
Para pengkritik menyatakan Spears harus berusaha lebih gigih bagi menjadikan dia terus relevan biarpun berada dalam era Lady Gaga.
Menurut wartawan dari akhbar Independent, Andy Gill berkata: "Muzik yang dibawa oleh Lady Gaga tidak lebih atau berbeza dengan album Femme Fatale. Namun, dia (Lady Gaga) tahu daya tarikan dalam berpakaian," jelasnya yang memberi dua daripada lima markah untuk album terbaru Spears.
Wartawan akhbar Daily Mail, Adrian Thrills berkata, kemunculan Lady Gaga, Katy Perry dan Rihanna menjadi gelombang baru sehingga menjadikan penyanyi wanita harus menampilkan imej unik masing-masing bagi mengekalkan populariti.
Sementara itu peminat Spears, Sarah Ammann ketika ditemubual oleh stesen televisyen ABC mengaku perubahan penyanyi itu cukup hebat dan mengagumkan. Seorang lagi peminat dari Brentwood, California, Alicia Kennon menganggap Spears sebagai penghibur terkemuka dan pasti popularitinya terus meningkat. - Agensi




sumber>
kosmo!



No comments:

PUSH