Mizz Nina + Justin Timberlake + Rihanna?


MIZZ NINA
TERNGANGA juga apabila teman Diva menyampaikan cerita bahawa penyanyi berbadan cantik yang merupakan tunangan Noh Hujan ini berkolaborasi dengan dua penyanyi terkenal antarabangsa. Khabarnya selepas berpuas hati dapat berduet dan menimba ilmu bersama Colby O'Donis, Nina bakal bersatu dengan Justin Timberlake dan Rihanna.
"Betul, Va. Rasanya kalau betullah perancangan, semuanya akan berjalan lancar. Ku pun teruja melihat usaha anak muda tempatan yang mahu mencari ilmu dan memperkembangkan bakat ke luar negara dengan alternatifnya sendiri. Justin Timberlake dan Rihanna pulak tu, Va. Pasti meletup. Bukan calang-calang artis!," pujinya tentang penyanyi lagu What You Waiting For.
Ada juga teman yang berkata bahawa Nina punya jalan untuk memenuhi impiannya kerana dia anak orang berada. Tapi bagi Diva, berwang atau tidak yang penting adalah inisiatif dan kerja keras seseorang itu dalam merealisasikan impian. Diva sokong usaha Nina dan nanti kalau nak jumpa JT dan Rihanna, jangan lupa ajak Diva.
Diva: Tunggu konsert Justin Bieber di Stadium Merdeka, Kuala Lumpur, 21 April 2011 ini.




sumber>
kosmo!






No comments:

PUSH