Bieber teruja jadi pelakon


JUSTIN BIEBER berkata dia mahu meneruskan kerjaya lakonannya dan mahu muncul lebih banyak di layar perak.
Penyanyi yang pernah muncul dalam drama penyiasatan bersiri CSI: Crime Scene Investigation awal tahun ini telah jatuh cinta dengan dunia lakonan dan mahu lebih aktif berlakon selepas ini.
"Saya memang mahu meluaskan lagi kerjaya saya ke bidang lakonan. Lakonan merupakan pekerjaan yang saya suka lakukan," ujarnya.
Meskipun begitu, penyanyi berusia 17 tahun itu yang baru sahaja muncul dengan filem dokumentari Justin Bieber: Never Say Never yang menceritakan perjalanan hidupnya sebelum dan selepas bergelar penyanyi menjelaskan, dia sebenarnya tidak banyak menggunakan bakat lakonannya dalam filem itu kerana semua gerak-gerinya diarahkan oleh neneknya.
"Saya tidak banyak berlakon dalam Justin Bieber: Never Say Never kerana kebanyakan adegan diambil daripada video yang dirakam oleh ibu dan nenek saya. Seperti adegan mengemas bilik itu adalah tulen seperti mana yang diminta oleh nenek.
"Oleh itu, pada masa hadapan, saya mahukan sesuatu yang lebih dan mencabar bakat lakonan saya.
"Dengan itu, barulah saya boleh buktikan sama ada saya boleh berlakon atau tidak," tegasnya.
Walaupun mahu meluaskan kerjaya lakonannya, Bieber bagaimanapun masih lagi memberi sepenuh tumpuan kepada bidang nyanyian dan berharap dia dapat bergandingan dengan beberapa penyanyi idamannya.
"Saya teringin untuk berkolaborasi dengan Stevie Wonder atau Beyonce," ungkapnya.




sumber>
kosmo!




No comments:

PUSH