Vanessa Hudgens takut tua



AKTRES muda yang baru menginjak usia 22 tahun, Vanessa Hudgens, tanpa berselindung mengakui dia takut menjadi tua. Itulah sebabnya dia menggunakan produk kosmetik antipenuaan. Bagi Hudgens, lebih baik mencegah daripada awal sebelum terlambat.
Malah, aktres yang terkenal menerusi filem High School Musical itu juga berpendapat produk antipenuaan yang berada di pasaran begitu menakjubkan. Sebagai wanita yang prihatin terhadap kecantikan, dia berasa tidak salah memakai produk tersebut pada usia muda.
“Lelaki yang semakin tua, walaupun telah beruban, kadangkala masih digelar seksi. Tetapi apabila wanita semakin tua, terutama bagi kami golongan selebriti, kami harus berusaha keras untuk menjadi muda kembali dengan menegangkan kulit atau membuang lemak di badan,” kata mantan kekasih Zac Efron ini kepada Femalefirst.
Saat ditanya adakah apabila tua nanti dia akan melakukan pembedahan plastik untuk kekal cantik, Hudgens ringkas menjawab: “Saya tidak pasti. Ia bergantung bagaimana keadaan saya apabila tua nanti.”




sumber>
kosmo!

No comments:

PUSH